Denver DAB-36 - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Best Reviewed jun 2024
  • Test panel 8.2 jun 2024
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Anky89! 16-06-2024

Fijne radio voor een mooie prijs!

Geschreven voor: Denver DAB-36

Ik heb deze radio een paar weken mogen testen. Door de retro look staat deze prachtig in een industrieel interieur. Fijn om gezellig standaard een muziekje in m’n kantoor te hebben. Ideaal dat hij overal neergezet kan worden doordat je zowel batterijen als de stekker kan gebruiken. De DAB functie werkte erg goed, de Bluetooth functie is ideaal met Spotify en het geluid uit de radio is ook hartstikke goed. FM functie had ik soms iets ruis, maar dat is ook geheel afhankelijk van de plek waar je hem neerzet. Kortom erg tevreden!

Tapken 12-06-2024

Leuke radio op elke gewenste plaats.

Geschreven voor: Denver DAB-36

Ik heb de Denver DAB-36 radio een aantal weken mogen testen.
Het retro design spreekt mij erg aan en de bediening is vrij gemakkelijk.
Zelf vind ik het erg prettig dat deze radio op batterijen en op stroom kan functioneren.
Ik heb namelijk een grote tuin en dan is het fijn dat je muziek kan afspelen zonder dat je hoeft na te denken over waar de radio aan het stroom moet.
Zowel stroom en batterij werkt uitstekend.
De ingang waar de stekker in moet vind ik een beetje wiebelig, alsof hij niet goed gemonteerd zit in de achterwand.
De wekker die erop zit is makkelijk in te stellen op tijd en wat voor geluid eruit moet komen.

Het enige waar ik nog niet uit ben is hoe je het beeldscherm kunt dimmen. Ik weet wel hoe je er moet komen dat is te lezen in het boekje maar na verschillende dingen te hebben uitgeprobeerd verspringt de informatie of radiozender weer naar iets anders. Nu vind ik dat niet zo’n probleem, want ik kan de stand waarop hij nu staat prima gebruiken.

Pluspunten

• DAB+
  • Dat hij op batterij kan
  • leuk design

Minpunten

• wiebelige stekker ingang.

lisanne2212 08-06-2024

Prima radio met tof retro uiterlijk

Geschreven voor: Denver DAB-36

Afgelopen weken deze Denver DAB+ radio mogen testen. De verschillende functies uitgetest zoals DAB+, FM, alarm en bluetooth. Zo kan ik ook mijn Spotify hiermee afspelen.
De FM werkte niet altijd even goed, de antenne blijft niet uit zichzelf rechtop staan bij de radio die ik heb ontvangen, dit probleem leek van binnenuit te komen. DAB+ werkt prima en zenders zijn makkelijk in te stellen. Er zit een handleiding bij maar ik kreeg ook nog een mail hierover.
Het geluid is goed en er zijn 3 zenders in te stellen. Ook het toffe retro uiterlijk speelt natuurlijk mee, hij past goed in mijn interieur hierdoor!

Pluspunten

• Retro uiterlijk
  • Gebruiksvriendelijk
  • Genoeg keuze
  • Bluetooth

Minpunten

• Antenne

Lenny 05-06-2024

Old-skool radio in een modern jasje

Geschreven voor: Denver DAB-36

Deze radio heeft een compact en fraai design. Hij is licht qua gewicht en doordat ie ook op batterijen te gebruiken is ook makkelijk mee te nemen. De radio is makkelijk in gebruik en in het vinden van zenders. Helaas is de radio niet overal in huis te gebruiken, te dicht op een dikke muur - zelfs met de antenne volledig uit - geeft geen signaal. Ook is het jammer dat het stekkertje aan de achterkant nogal ver uitsteekt waardoor ie niet strak tegen de muur gezet kan worden.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Bedieningsgemak
  • Gewicht
  • Knoppen

Minpunten

• Niet overal werkt ie

Johnuitr 01-06-2024
Geschreven voor: Denver DAB-36

Deze radio nu een paar weken in gebruik en ben er erg blij mee
Bediening is super makkelijk had hem ingesteld binnen een paar minuten
Er zijn best veel zenders mee te ontvangen zowel Dab als fm.
Geluid is gewoon goed voor wat je er voor betaald .
Design is echt mooi.
Zou dit product dus echt aanraden als je op zoek bent naar een betaalbare radio

Pluspunten

• Geluid
  • Genak
  • Prijs

Minpunten

• Niks

Johnbos 06-08-2018

Prima radio

Geschreven voor: Denver DAB-36

Dit is een fijne radio met een mooi geluid en orina d ab ontvangst , makkelijk te bedienen alleen het instellen vab de extra presets ( boven de standaard 3) gaat niet echt prettig.
Ik sjouw wat af met deze radio ( van binnen naar buiten en terug) en dan is ie net te groot dus denk erover er een beugeltje aan te maken.

Ik gebruik alleen de dab functie, maar bluetooth werkt ook goed.

Pluspunten

• Prima vol geluid.
  • Prijs
  • Makkelijk bediening

Minpunten

• Instellen van de extra presets iets te omslachtig.
  • Niet echt draagbaar.

Flappie 23-12-2017
  • Product gekregen

Een definitieve aanrader

Geschreven voor: Denver DAB-36

Deze mooie webradio kreeg ik als cadeau voor mijn verjaardag, ben er tot de dag van vandaag er erg blij mee. Mooi geluid goed vorm gegeven, makkelijk met zenders zoeken een definitieve aanrader!

Pluspunten

• Goed Geluid
  • Éénvoudige bediening
  • Display Goed Afleesbaar
  • Zenders zijn makkelijk te vinden

Minpunten

• Volume niet in te stellen in percentage
  • moeilijk zenders eruit te halen die niet werken

einat 26-08-2016

mooi en klinkt prima!

Geschreven voor: Denver DAB-36

Voor een klein bedrag heb ik een mooi apparaat, waar ik makkelijk mijn radio zenders kan instellen, gebruiken als bluetooth speaker en alarmklok. Het stereo geluid is lekker. Een minpuntje - het scherm is te fel voor in de slaapkamer.

Pluspunten

• bluetooth
  • geluid

Minpunten

• scherm te vel

nasbaam 20-12-2017

Beste Einat, nog steeds tevreden met deze radio?

Mvg
Wim